Refusjon for avslåtte søknader

Hvis søknaden din blir avslått av Home Office med statusen «Travel Not Authorised», refunderer vi behandlingsgebyret som er betalt til oss som en del av vår pengene tilbake-garanti, så lenge du ber om refusjon via e-post. I de tilfellene der Home Office eller UKVI trekker tilbake godkjenningen av ETA-autorisasjonen din, kan vi ikke utstede refusjon, og vi anbefaler på det sterkeste at du bekrefter ETA-autorisasjonen din før du sjekker inn på eller reserverer en flyreise til Storbritannia. Ettersom vi er et privat selskap som ikke er tilknyttet offentlige instanser, understreker vi at avgjørelser om innreise til Storbritannia er opp til Home Office.

Refusjon for andre omstendigheter

Hvis søknaden din ikke har blitt avslått, men du likevel ønsker å be om refusjon av en annen grunn, kan du kontakte oss. Vi tar hensyn til ekstraordinære omstendigheter dersom noe skulle skje som er utenfor din kontroll, og vil vurdere refusjon fra sak til sak. Send en e-post til support@uk-eta.com med forespørselen din.

Ekstra avgifter utenfor vår kontroll

Vår refusjon av servicegebyret dekker gebyrene som betales direkte til oss for å behandle søknaden din, og dekker dessverre ikke eventuelle tredjepartsgebyrer du kan pådra deg, for eksempel kreditt-/debetkortgebyrer eller gebyrer fra andre parter som er involvert i behandlingen av betalingen din.

Valuta

Tilbakebetaling skjer alltid i samme valuta som den opprinnelige betalingen. Valutakursen bestemmes av kreditt-/debetkortselskapet ditt. Vi kan dessverre ikke ta ansvar for eventuelle forskjeller i refusjonsbeløp basert på svingninger i valutakurser eller vekslingsgebyrer som belastes av kortleverandøren din.

Behandling av refusjoner

Eventuelle refusjoner vil bli kreditert kortet som ble brukt til det opprinnelige kjøpet. Dette er for å beskytte sikkerheten din og forhindre tyveri, tap eller svindel. For å be om refusjon fra oss, kontakt oss via e-post med følgende informasjon:

  • Fullt navn;
  • Årsak til at du ber om refusjon;
  • E-postadressen som er knyttet til det opprinnelige kjøpet;
  • De siste fire (4) sifrene på kredittkortet som ble brukt til å foreta kjøpet.

Vi krediterer refusjonen til debet- eller kredittkortkontoen din innen 24 timer, og når banken din har godtatt refusjonen, vil du se refusjonen på kontoutskriften din innen 3-5 virkedager.

Hvis årsaken til at du ber om refusjon ikke er oppført her, eller hvis du har spørsmål om refusjon, kan du kontakte oss.