Vår leveringspolicy er utarbeidet for å forklare deg som kunde hvordan vi leverer behandlingstjenesten som tilbys på nettstedet vårt.
[1] Nettstedet uk-eta.com er et privat, tredjeparts databehandlingsbyrå for ETA-søknader, og det er ikke på noen måte tilknyttet Storbritannias regjering. [2] Tjenestene som tilbys er som følger:
- Dataregistrering og behandling av ETA-søknader.
- Behandling og statusoppdatering samme dag.
- Levering av bekreftelse på reisegodkjenning per e-post
- Oppdatering av søknadsinformasjon og statussjekk i 2 år fra ETA er mottatt.
- 24/7 ETA-kundeservice via e-post og telefon.
[3] uk-eta.com garanterer ikke at søknader blir godkjent, vi behandler kun kundens søknadsdata og integrerer dem i ETA Home Office-systemet. [4] Kunden er ansvarlig for å oppgi gyldig og nøyaktig søknadsinformasjon, og uk-eta.com er ikke ansvarlig for eventuelle avviste søknader på grunn av ikke-gyldig eller feilaktig informasjon som er sendt inn av kunden. [5] Når søknadsdataene er sendt inn, har uk-eta.com 24 timer på seg til å behandle søknaden og gi en statusoppdatering til kunden. Ingen servicekrav godtas for ikke leverte bekreftelsesdokumenter for reisetillatelse før 24 timer etter at kunden har sendt inn informasjonen. Kunden har rett til å reklamere hvis de ikke har mottatt en bekreftelse eller statusoppdatering etter 24 timer. [6] Søknader kan bli satt på vent av Home Office av flere årsaker, og i disse tilfellene vil en kundeservicemedarbeider kontakte kunden for å koordinere en mulig løsning. Det samme gjelder hvis søknaden avslås. [7] Tjenestene som tilbys her, er knyttet til innlevering av ETA-søknader. Kostnadene for behandling av søknader inkluderer alle servicegebyrer (opptil 100 dollar), som avhenger av hvor søkeren befinner seg. Vi er ikke tilknyttet den britiske regjeringen, Home Office eller UKVI. Behandlingsgebyret inkluderer £ 10 som skal betales til UKVI for utstedelse av ETA. Du kan søke direkte via
https://apply-for-an-eta.homeoffice.gov.uk/how-to-apply. Ved å kjøpe våre tjenester godtar kunden å betale et servicegebyr for dataregistrering og assistanse, som inkluderer det obligatoriske gebyret på £ 10 som uk-eta.com betaler på hans/hennes vegne til Home Office eller UK Visas and Immigration for ETA-systemavgiften. [8] Kunden gir også eksplisitt tillatelse til å la uk-eta.com administrere hans/hennes søknadsdata og søke på hans/hennes vegne til Home Office ETA-systemet. I henhold til vår
personvernerklæring og den britiske regjeringens personvernerklæring knyttet til UK ETA på:
https://www.gov.uk/government/publications/electronic-travel-authorisation-eta-privacy-information-notice [9] Kunden bekrefter at han/hun har rett og lovlig fullmakt til å betale med det oppgitte kreditt- eller debetkortet. uk-eta.com vil belaste det innsendte kredittkortet med en totalavgift og skal ikke være ansvarlig for ulovlig bruk av kredittinformasjon som er sendt inn av kunden.
Når vår behandlingstjeneste er fullført samme dag, inkludert helger og helligdager, leverer vi produktet til deg kun via e-post.
Vi anbefaler på det sterkeste at du legger til vår e-postadresse support@uk-eta.com i din hvite liste for å sikre at e-posten vår ikke blir avvist på grunn av en overfylt innboks.
PDF-filer kan leses ved hjelp av Adobe Reader, som er gratis å laste ned
Hvis du har spørsmål om våre retningslinjer for levering, kan du kontakte oss via e-post på support@uk-eta.com. Vi svarer innen 24 timer.
Vår behandlingstjeneste anses som levert til deg når den sendes via e-post. Vi anbefaler at du tar med en utskrift av reisetillatelsen din, da enkelte flyselskaper kan ønske å se en kopi av den ved innsjekking.